A tartós fogyás titka, vagyis nem csak a fürdőruha szezonra készülsz!

Amikor teltkarcsú emberekkel beszélgetek, többen a fiatal korukat emlegetik, illetve a szülés előtti állapotot, amelyet olyan nagyon szeretnének visszaállítani. A sikertelen testsúlycsökkentő próbálkozások száma végtelen. A kipróbált diéták, kúrák megdöbbentően sokszínűek, változatosak és csak egy közös van bennük, a rövid távú és könnyen elveszíthető eredmény.

Miért van ez?

A válasz egyszerű: ezek a diéták és kúrák többségében nincsenek megtámogatva mozgással, valamint olyan messze állnak a megszokott életviteledtől, mint Makó Jeruzsálemtől. Ebből következik a megoldás: a tartós és egészséges súlycsökkenéshez rendszeres mozgás és a meglévő étrend fokozatos átalakítása szükséges.

Most, hogy már tudod, hogy mit kell tenned, már csak azt kell kitalálni, hogyan?!

Első lépésként körbe kell nézni lakóhelyed, illetve munkahelyed környékén és meg kell találnod a számodra legmegfelelőbb fitnesz termet. Nyugi, nem Te leszel az egyetlen kezdő és mindenhol találsz segítséget a kezdéshez. Bátran járd körbe az összes lehetőséget mielőtt döntenél. Érdeklődj a céges kedvezmények, sportkártya elfogadóhelyek, extra szolgáltatások iránt. Amint megtaláltad a megfelelő helyet, időpontokat kell találnod a naptáradban. Nem kevésszer hallom: nincs időm. Értem. Nincs időd. Tehát MOST nincs időd. Remélem a jövő héttől lesz időd. Hogyan? Írd be a határidő naplódba! Először csak 2, majd 3 alkalmat. Amint hozzáteszel egy napot a hétvégéből, máris kialakul egy nagyon hatékony, heti 3-4 alkalommal végezhető edzésrendszer.

Bővebben az  >>> edzéstervezésről<<< és a  >>>kezdetek kezdetéről<<<.

Természetesen a mozgás önmagában nem elég hatékony. Sokkal célravezetőbb, ha az étrended tényleg rendbe lesz téve. Ha elolvasod az >>>étkezési tanácsaimat<<<, már elég elméleti tanácsot, módszert és elvet fogsz megismerni, de ez még mindig nem lesz személyre szabott. Itt említeném meg >>>Péter történetét<<<, aki rendőrként egy viszonylag változó munkarendben dolgozik és ebből kifolyólag az étkezési rendje is változó. Természetesen ugyanez vonatkozik a több műszakban dolgozókra is. Ahhoz, hogy a Te életvitelednek megfelelő, személyre szabott és hosszú távon is fenntartható étrendet tudj kialakítani, többnyire szakember segítsége szükséges. Vendégeim étrendjét ugyanúgy, mint a mozgást is, fokozatosan alakítom át. Erre Nálad is van lehetőség. Nem kell mást tenned, mint hogy egy héten át írod, hogy mit eszel, mit iszol kezdve az ébredéssel egészen a lefekvésig. Ezután küldd el nekem és megnézem, mi az amin első körben feltétlenül változtatni kell, majd hétről hétre finomítunk rajta, amíg ki nem alakul egy számodra is elfogadható, ugyanakkor hosszú távon fenntartható életmód.

Bea is megkeresett, hogy segítsek neki. Szerencsére hozzájárult, hogy az ő példáján keresztül mutassam be, miként is néz ez ki a >>>gyakorlatban<<<.

Ha kérdéseid vannak, vagy szeretnél segítséget kérni, ne habozz, kerülj velem >>>kapcsolatba<<<!

Hozzászólás beküldése

Az e-mail címedet soha nem tesszük közzé/osztjuk meg másokkal. A szükséges mezőket * jelzi.

A hozzászólásod beküldésével automatikusan hozzájárulsz az oldal adatvédelmi szabályzatának elfogadásához.