Készülj a dicsőségre, de tudd, NEM fogod élvezni!

Alcím: mi fér bele 90 percbe, ha nem akarod túlbonyolítani az edzésed?!?

Ma nem volt túl nagy kedvem elkezdeni az edzést, talán ez az elmúlt napok hűvösebb időjárása után érezhetően közelgő kánikulának köszönhető vagy ki tudja? :-) Ez a szokásosnál hosszabb ráhangolódáson is látszott. Már félig át is voltam öltözve, amikor megjött Bazsi, aki meg is kérdezte, mire fogok ma edzeni és mikor, de elég bizonytalanul válaszoltam, hogy főként mell, has, láb, vagy ahogy alakul. Miután nagy nehezen befejeztem az átöltözést le is mentem a terembe, ahol Bazsin kívül senki nem volt. A kardió teremben kezdtem bemelegítéssel. Ehhez most az elliptikus trénert választottam, melyen közepes erősségen 8 percet csapattam egyre gyorsuló tempóban.
A bemelegítés végeztével megkerestem a terem legvilágosabb és legszellősebb pontját és odahúztam egy szivacsot. Ezután ránéztem az órára, elhelyezkedtem fekvőtámaszban, majd lenyomtam 30 karhajlítást. Miután az utolsót is megcsináltam, nem variáltam sokat, ráfeküdtem a szivacsra, felhúztam a térdem, hogy derekam szorosan a földhöz lapuljon, kezemet tarkóra tettem és 30 felülés következett, majd felálltam és 30 guggolást végeztem saját testsúllyal, ügyelve, hogy a térdem egyszer se kerüljön a lábfejemhez húzott képzeletbeli függőleges vonal elé. Akinek nem elég erős ehhez a combja, használhat gimnasztikai labdát, mellyel a falnak lehet támaszkodni guggolás közben. 30 karhajlítás fekvő támaszban, 30 felülés és 30 guggolás ismételve tízszer, az 300 minden feladatból bő fél óra alatt. Ezért is választottam az azonos című film plakátjait illusztrációnak. Gondolom el tudjátok képzelni, hogy a pólómon nem sok száraz folt maradt :-)
A folytatás sem volt sokkal könnyebb. 30 tárogatás ~15 fokban döntött padon, két, egyenként 15 kg-os kézi súlyzóval, majd 30 lábnyújtás páros lábbal és 30 felülés római széken a törzs fordításával. Ezt a kört ötször ismételtem, aztán háromszor következett 30 karnyújtás állva felső-csigás gépen 40kg-val, felváltva 30 térdfelhúzással ~30 fokos padon.
Nem is vágytam másra ezek után, mint egy alapos nyújtásra és a fehérje turmixom elfogyasztását követő zuhanyra.
Így telt el a mai 90 perc, melyre visszagondolva már nem is tűnik olyan keménynek, de azért kösd fel a gatyád, mielőtt nekilátsz!

2 hozzászólás

  1. Laszczik Andrea
    2012. június 14. csütörtök küldte be ekkor: 17:33 | Permalink

    Ha ezt elolvastam, az edzésnek számít? Én már attól leizzadtam. Köszi!!!

    • 2012. június 14. csütörtök küldte be ekkor: 21:37 | Permalink

      Csak a megfelelő pulzus-tartományban 😉

Hozzászólás beküldése

Az e-mail címedet soha nem tesszük közzé/osztjuk meg másokkal. A szükséges mezőket * jelzi.

A hozzászólásod beküldésével automatikusan hozzájárulsz az oldal adatvédelmi szabályzatának elfogadásához.