A leghatékonyabb zsírégető módszer a világon, vagyis a fogyás 8 pontja

Eleged lett a sikertelen diétákból? Nem működött nálad egyetlen fogyókúra sem? Neked a jojó nem játék? Sokezer forintot költöttél már csodaszerekre? Utálod a tükrödet? Nem tudod felvenni a kedvenc ruháidat, pedig nyakunkon a tavasz és a jóidő?! Ilyenkor jön az a rész, hogy regisztrálj, utalj és megtudod a tutit! 😀

sikeres fogyókúraIgen, ezt így is tehetném. A regisztációnak, lájkoknak örülök, a pénznek még jobban. 😉 Viszont annak fogok örülni legjobban, ha most figyelsz rám, megfogadod a tanácsaimat és eléred a célod. Ha ezt meg is osztod velem, akkor az lesz a csúcs!

Az egészségtelen életmód egyik jól látható tünete a test különböző területein felhalmozódott zsír. Eleinte csak a nadrág szélén átbuggyanó fodrok, az egyre szűkebb ruhadarabok, majd később az alsó és végül a felső végtagon is megjelenő zsírpárnák jelentenek esztétikai, de sajnos nem csak esztétikai problémát. A szövődmények súlyosak, sőt életveszélyesek is lehetnek. Nagyon fontos tehát, hogy időben megállítsd ezt a folyamatot, ami egyáltalán nem nehéz.

A titok nyitja, hogy elhidd, képes vagy rá! Én tudom, hogy az vagy, de ezt Neked is el kell hinned! Amint ez megtörtént, a többi már gyerekjáték.

 

zsírégetésMi kell hozzá?

  •         tervezés
  •         önismeret
  •         szorgalom
  •         türelem
  •         józan ész
  •         fokozatosság
  •         rendszeresség
  •         és ne veszítsd el a hited!

 

Vegyük szépen sorra!

  1. Meg kell tervezned minden napot, hetet, hónapot, különben nem tudsz időben étkezni, edzeni. Ha nem így teszel, csak kapkodni fogsz és kényszermegoldásokkal hidalod át a nem várt gondokat, ami kevesebb mint félmegoldás és nem visz közelebb a célodhoz.
  2. Ha nem ismered a tested és a saját szervezeted működését, nem tudod irányítani. Márpedig az irányítást nem engedheted ki a kezedből. Te vagy a Főnök! Az emberi test nagyon sok mindent elvisel akár a végletekig is, de a tartós fogyáshoz csak egy út vezet. Mégpedig az, hogy a testeddel együttműködsz és annak szükségleteit időben kielégíted, mert különben ellened szegül. Ismerd meg magad, jó és rossz szokásaidat és tereld magad a fogyáshoz vezető mederbe!
  3. Lusta ember sosem fog lefogyni.
  4. fogyókúrás ételLesznek nehezebb időszakok, amikor a súlyod nem változik, amikor a családi, munkahelyi gondok, lelki problémák hátráltatnak és próbára tesznek. Ilyenkor se feledkezz meg a célodról, légy kitartó és tudd, hogy minden lépés amit a futópályán teszel az közelebb visz a célodhoz.
  5. Csak tiszta fejjel tudsz okos döntéseket hozni! Mérlegelj minden döntés előtt, akár egy szelet tortáról, akár az edzés elhalasztásáról legyen szó. Tudom, hogy az élet velejárója, hogy folyamatosan próbatételek elé állít minket. Engem is. Téged is. Minenkit. Ha kapsz egy újabb feladatot, járj egyet a friss levegőn vagy oszd meg másokkal. Biztos vagyok benne, hogy jó döntést fogsz hozni, ami közelebb visz célodhoz. Lehetőleg olyan embertől kérj tanácsot, akinek fontos a sikered, akinek számítasz!
  6. Ne kezdj el sportolni Hübele Balázs módjára a lelkesedéstől elvakulva, mert nagyot fogsz koppanni egy esetleges sérülés vagy a sikertelenség következtében. Mind a testednek, mind a szellemednek szüksége van egy átmeneti, felkészülési időszakra. Amíg egyik vagy másik nem terhelhető, addig ne is tedd! Csak fokozatosan tud alkalmazkodni a megváltozott életedmódhoz, akár a mozgásról, akár az étkezésről van szó.
  7. A kiszámíthatóság a kulcsa a változásnak. Rendszeresség nélkül pedig az életed kiszámíthatatlanná válik és ebben a helyzetben a tested a raktározásban látja az egyetlen lehetőséget a túlélésre.
  8. Talán ezt nem is kellene részleteznem, de annyit mindenképp mondhatok, hogy ha Te nem hiszel a saját sikeredben, akkor mások sem fognak, márpedig sokszor fog átsegíteni a nehéz időszakon egy-két jó szó és az ő támogatásuk.

 

Ennyi az egész! Nem is olyan nehéz, igaz? Ha kétségeid vannak, kérdezz bátran, szívesen segítek!

4 hozzászólás

  1. Kitti
    2015. április 23. csütörtök küldte be ekkor: 09:59 | Permalink

    Szia!
    Barátom és én is 30 kg testzsír többlettel indultunk. Az edzőteremben havonta mérik. Egy hónap után én 200g izmot és 600g zsírt adtam le ami nem jó. Barátom pedig 500g izmot és 1kg zsír jött a helyébe. Azt mondták súlyzós edzéseket részesítsük előnyben az aerob edzéssel szemben. Mégis mi az amit kellene hogy a várt eredményt mutassa egy hónap után? Heti hány edzés lenne ideális?

    • 2015. április 23. csütörtök küldte be ekkor: 14:16 | Permalink

      Kedves Kitti!

      Az még önmagában kevés infó, hogy 30kg súlyfeleslegetek. Mert ugye nem mindegy, hogy ez milyen magassághoz tartozik és az sem elhanyagolható, hogy miként oszlik el a testeteken. Plusz, jó lenne tudni a korotokat is, meg azt, hogy mikor mozogtatok utoljára rendszeresen és mikor voltatok utoljára 30kg-mal könnyebbek.
      A fogyásnál legalább 60%-ban az étkezés ami meghatározó és csak a maradék múlik a mozgáson.
      Hogy kinek milyen típusú mozgás lesz hatékony?
      Hosszabb távon ez teljesen személyre szabott, viszont kezdőknél jelentősen fokozza a hatékonyságot, ha olyan mozgásformát választunk, amit nem kell tanulni és a lehető legtöbb izmot mozgatja meg a testen. Pl: elliptikus tréner, futógép, evezőpad. Tehát kardió edzés, ha lehetséges, pulzuskontrollal.
      Súlyzós edzésnél elég sok idő telik el, míg kellő intenzitású edzéseket tud végezni a vendég. Ezzel szemben ezalatt az idő alatt simán meg lehet szabadulni pár kilótól kardióval. Aztán mikor már nagyon jól megy a kardió, be lehet mellé kapcsolni a súlyzós edzést, de csak részidőben.
      Én így értem el vendégeimmel a sikereket.
      Az, hogy hány alkalommal hetente, az attól függ, milyen a terhelhetőség. Eleinte minden másnap edzés, majd 2 edzés, 1 pihenőnap.
      Remélem tudtam segíteni! :-)

  2. judit
    2016. január 14. csütörtök küldte be ekkor: 01:01 | Permalink

    Milyen címre lehet kérdést feltenni?

    • 2016. július 7. csütörtök küldte be ekkor: 22:42 | Permalink

      Your website has to be the eleoircntc Swiss army knife for this topic.

Hozzászólás beküldése

Az e-mail címedet soha nem tesszük közzé/osztjuk meg másokkal. A szükséges mezőket * jelzi.

A hozzászólásod beküldésével automatikusan hozzájárulsz az oldal adatvédelmi szabályzatának elfogadásához.