Bálint kérdése: Lehetséges-e a tömegnövelés, ha az ember fia nem tud rendszeresen edzeni?

FB MANSzia István!

A segítségedet szeretném kérni. Régóta szeretnék tömeget növelni, viszont eddig nem igazán ment. Sajnos edzőterembe nincs időm csak havonta 1 hétig járni mert jelenleg Németországban dolgozok és csak 3 hetente tudok hazajárni…

Igazság szerint elég szálkás testalkattal rendelkezek, de szeretnék 10-15kg-t magamra szedni bármilyen úton módon. Reggel 6-7között tudnék reggelizni, 9-10 között tízóraizni, 14-15között ebédelni és 8-9között vacsorázni. Idekint sportolás tekintetében annyit tudok tenni, hogy vasárnaponként járok úszni. Sajnos 7-7ig dolgozok. Megoldható ez a súly növekedés így egy rendes étrenddel avagy felejtsem el? A munkám során folyamatosan mozgok mert villanyszerelő vagyok létrára mászás fúrás faragás azért megterhelő. Várom mihamarabbi válaszodat!

Üdv Bálint

Klein Istvan Szemelyi EdzoKedves Bálint!

Milyen idős vagy? Milyen magas és hány kiló? Miért szeretnél tömeget növelni?

Üdv István

 

FB MANSzia!

175 cm, 64 kg és 22 éves vagyok. A cél egy izmosabb testalkat. Szeretnék nagyobb mellizmot illetve kart. Itthoni reggeli edzest betudnék vállalni meg a heti úszáshoz de ennyi illetve 3hét után 1hétig edzeni edzőterembe.
Köszi

Klein Istvan Szemelyi Edzo

Helló Bálint!
Nem könnyű feladatot adtál, hiszen most úgy néz ki, hogy edzés nélkül kellene valahogy izmot építeni, ami lehetetlen. Legfeljebb hízni tudsz így, de akkor inkább maradj vékony.

Ám azért nem kell megijedni, van rá mód, hogy valamit mégis összehozzunk. 2 dolog jutott eszembe. Az egyik a fegyenc edzés, ahol saját testsúllyal kell dolgozni, a másik, hogy az építkezésen szakítasz rá időt, hogy az ott fellelhető eszközökkel végezz gyakorlatokat. Miközben ezen töprengek, az is eszembe jutott, hogy TRX, BodyRope vagy más függesztő hevederes edzésmód is szóba jöhet a tested edzésére kiegészítve tolódzkodással, húzódzkodással, hasizom erősítő gyakorlatokkal, fekvőkkel.

Melyik lenne a legszimpatikusabb?

István

FB MAN

Üdv!

Az edzést, azt valahogy megoldom. Sajnos mikor hazaérek nincs erőm már semmihez. A trx viszont nem lenne rossz, heti 2* tudnám esetleg bevállalni. Igazság szerint egy étrendre lenne szükségem.

Bálint

 

Klein Istvan Szemelyi EdzoBálint, a heti 2 edzés és a hétvégi úszás rövid ideig fog változást hozni. Törekedni kellene arra, hogy erősítő edzésből legalább három legyen hetente. Az étkezésedhez a shop.builder.hu cikkét ajánlom. Ennél jobban én sem tudom összeszedni neked a tömegnövelés alapszabályait. Természetesen az ezzel kapcsolatos kérdéseidre továbbra is nagyon szívesen válaszolok. >>>CIKK<<<

 

FB MANIstván! Mondjuk ha csinálok egy Danabol kúrát rendes étkezéssel heti 3* fel órát edzenek + 1* úsznék illetve az otthon lévő héten 3* súlyzós edzést végeznék az megfelelő lenne? Megoldható-e olyan esetleg hogy ha csinálok egy kúrát jó étkezéssel és a magamra gyűjtött tömeget következő hónapba súlyzós edzéssel megmozgatom van ennek értelme vagy inkább felejtsek el mindent és majd mikor az időm engedi elkezdek gyúrni? Az a baj hogy nagyon zavar hogy úgymond kicsi vagyok.

 

Klein Istvan Szemelyi EdzoBálint, Te le akarod egyszerűsíteni azt a dolgot, amit nem lehet. A szteroid szedését egyáltalán nem ajánlom! Elsősorban, mert károsítja az egészségedet, másodsorban, mivel edzés nélkül semmit sem ér. 3x fél óra??? 10 perc a bemelegítés! Hol olvastad, hogy edzés nélkül minőségi tömeget lehet építeni egy kúrával? Az izom építéséhez kőkemény munka és megfelelő táplálkozás kell. Ilyen kúra a Te esetedben szóba sem jöhet!!!

Szerintem kezdj el edzeni! Alakíts ki egy rendszert az életedben, az első 3 hónapban már ez is szép eredményt fog hozni. Ahogy fogod emelni a termelést, úgy fogsz erősödni és izmosodni. Hidd el, hogy  már nyárra látszani fog, ha becsülettel végzed. Az úszás előtt vagy helyett is edzhetsz és akkor nem vagy időhöz kötve, lehet akár másfél óra is. Mennyi fekvőt tudsz lenyomni? Hányszor tudod felhúzni magad? Biztos vagyok benne, hogy van hova fejlődnöd mielőtt bogyókat kezdenél szedni. Költs inkább minőségi ételekre, vegyél tömegnövelőt, creatint és eddz keményen! Fényképezd le magad és havonta egyszer! Várom a beszámolókat és a további kérdéseket!

FB MANÜdv

Vásároltam egy hónapja egy kettlebellt amivel minden nap 40perces edzéseket csinálok. Oda figyelek az étkezésemre naponta 4-5* eszem, viszont szeretnék minél hamarabb tömeget növelni. Van erre valami tuti jó taktikád illetve a kettlebellre valami edzésterved?

Klein Istvan Szemelyi Edzo

Nagyon jó, ezzel már tuti erősítő programot lehet végezni. Edzésterv helyett inkább a youtube-on vadássz magadnak feladatsorokat, a jobbakhoz még leírást is találsz. Sokkal praktikusabb, mint leírni a feladatokat, arról nem is beszélve, hogy változatosabb edzéseket tudsz végezni. Arra figyelj csak, hogy pontosan végezd a gyakorlatokat és ha teheted, tükör előtt eddzél. Amikor itthon vagy, akkor keres meg egy instruktort, aki ad neked pár órát és így tuti nem lesz hiba. A tömeged az erőkifejtés mértékével fog változni. Még mindig azt mondom, hogy egy rendesen, esetleg vásárolj Creatint és eddz rendszeresen, meg lesz az eredmény. Ami segíthet, ha minden este azzal a tudattal fekszel le, hogy már 5kg izommal gazdagodtál és ez visz majd szépen előre!

 

 

 

Hozzászólás beküldése

Az e-mail címedet soha nem tesszük közzé/osztjuk meg másokkal. A szükséges mezőket * jelzi.

A hozzászólásod beküldésével automatikusan hozzájárulsz az oldal adatvédelmi szabályzatának elfogadásához.